Jag har arbetat i reklambranschen och inom media i över 20 år och har tagit fram en kurs för chefer och inköpare på stora företag som lägger mycket pengar på marknadsbudgeten. Den ger idéer om hur man kan tänka om sina potentiella kunder, vad man bör göra och vad man absolut inte ska göra. Kursen tar en vecka och går igenom grunder i en rask takt – allt från print till sociala medier, copywriting och giveaways, tv och radio, skyltning och annonser till krativitet och ledarskap. Jag hämtar erfarenheter från mitt långa arbetsliv och ger exempel ur min egen portfolio.
Utbildningen tar en vecka och heter ”Boss School – ett meddelande på liv och död från marknadsavdelningen” och kostar 25 000 kr. Bäst är att köpa in den till er arbetsplats och låta så många som möjligt gå kursen samma vecka. Det går att köra den en dag i veckan i fem veckor också om man hellre vill det.
Kontakta mig för en närmre beskrivning och presentation av idén.